{__SARE}
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje i zwroty
Baner 2

Reklamacje i zwroty

Reklamacje
  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, w stanie nadającym się użytku zgodnego z ich przeznaczeniem. Fashion Room odpowiada za zgodność towaru z umową.
  2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Fashion Room może być reklamowana, w przypadku gdy Klient stwierdzi, że jest ona niezgodna z umową, jeżeli niezgodność ta ujawni się w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.
  3. Jeśli reklamacje zostanie rozpatrzona pozytywnie, towar w pierwszej kolejności zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad. W przypadku, gdy zarówno naprawa, jak i wymiana towaru okażą się niemożliwe lub nieopłacalne, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny reklamowanego towaru lub odstąpieniu od umowy.
  4. Zgłoszenia reklamacji Klient może dokonać poprzez „Zgłoszenie reklamacyjne znajdujące się w szczegółach zamówienia w Panelu klienta lub na adres e-mail: kontakt@fashionroom.com.pl
  5. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę Klient zobowiązany jest dostarczyć Sprzedawcy na swój koszt reklamowany Towar wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji który powinien zawierać: opis wady lub powstałego problemu, datę wystąpienia; dane Klienta: imię , nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail, nr konta bankowego w przypadku uznania reklamacji i konieczności zwrotu środków pieniężnych.
  6. Podstawą do zgłoszenia reklamacji nie mogą być:
  1. mechaniczne uszkodzenia Towaru, powstałe z przyczyn leżących po stronie Klienta (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, zgniecenie, oderwanie lub jakiekolwiek uszkodzenie ozdób, zamka, gumy itp.) oraz uszkodzenia Towaru powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
  2. uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania Towaru niezgodnie z przeznaczeniem.
  1. Fashion Room rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia, poprzez wiadomość e-mail.
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Fashion Room skonatktuje się z Klientem poprzez e-mail i przedstawi propozycje rozwiązania sprawy jednocześnie zwróci środki pieniężne poniesione przez Kupującego na poczet wysłania reklamowanego towaru.
  3. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji przez Fashion Room, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu z prośba o wskazanie adresu do odesłania do Klienta reklamowanego przedmiotu
Odstąpienie od umowy
  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgłaszając zwrot zamówienia.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży wygasa po upływanie 14 dni od dnia otrzymania przez Kupującego przesyłki z zamówieniem lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towaru.
  3. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Klient składa jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez e-mail wysłany na adres kontakt@fashionroom.com.pl
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia o odstąpieniu Klienta od umowy Kupna – Sprzedaży, Sprzedawca prześle e-mail z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia.
  5. Umowę Kupna -sprzedaży, od której Klient dokonał odstąpienia uważa się za niezawartą.
  6. Klient ma obowiązek dokonać zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia przez niego od umowy kupna-sprzedaży.
  7. Adres do zwrotu towaru: Moto-Kolor, ul. Apteczna 8, 42-400 Zawiercie
  8. Fashion Room nie odbiera przesyłek pobraniowych, paczkomatowych lub nadanych do punktów odbioru.
  9. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy kupna-sprzedaży koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący i są one bezzwrotne.
  10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W związku z powyższym Sprzedawca może zastosować prawo do oszacowania kosztu obniżenia wartości zwracanego przedmiotu i pomniejszyć zwracane środki pieniężne o w/w koszt obniżenia wartości zwracanego przedmiotu.
  11. Na Kliencie ciąży obowiązek zabezpieczenia przesyłki zwrotnej w taki sposób, by zwracany towar nie uległ uszkodzeniu, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru wynikającego z niewłaściwego zabezpieczenia towaru do wysyłki, Sprzedawca ma prawo zastosować postanowienia punktu 10 dział VII niniejszego regulaminu.
  12. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Fashion Room zwraca Klientowi otrzymane płatności, w tym najniższy dostępny koszt dostarczenia towaru do Klienta nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Fashion Room o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt 14 poniżej VII niniejszego regulaminu.
  13. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu Klientowi kosztów najtańszego sposobu dostawy oferowanego przez Sprzedawcę. Jeżeli Klient wybrał inny sposób dostawy niż najtańszy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów.
  14. Fashion Room może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanej rzeczy.
  15. Zwrot środków pieniężnych zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w transakcji zakupu, chyba że Klient wyraźnie wskaże podczas zgłaszania zwrotu drogą mailową o innej formie zwrotu środków pieniężnych.
  16. W przypadku zamówienia opłaconego za pobraniem, Klient zobowiązany jest do wskazania konta bankowego na który mają być przelane środki pieniężne za zwracany towar w chwili zgłaszania odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży drogą mailową.
  17. Prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży nie przysługuje Klientom którzy:
    1. Dokonali zakupu towaru, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    2. Dokonali zakupu towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Klienta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. dokonali zakupu towaru, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.

Anulowanie zamówienia
  1. Klient ma prawo anulować zamówienie w terminie 15 minut od momentu poprawnego złożenia zamówienia w sklepie internetowym.
  2. Anulacji zamówienia Klient dokonuje drogą mailową na adres: kontakt@fashionroom.com.pl

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ