{__SARE}
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
Baner 2

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.fashionroom.com.pl
  1. Postanowienia ogólne
  1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.fashionroom.com.pl  jest Fashion Room Katarzyna Makieła z siedzibą w Zawierciu, ul. Hoża 10 (zwana dalej: „Fashion Room”),  posiadająca REGON: 389019558, NIP: 649-217-54-57.
  2. Regulamin określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Fashion Room oraz sposób zawierania umów sprzedaży między Klientem i Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu
  3. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy:
  1. Poprzez e-mail kontakt@fashionroom.com.pl
  2. Telefonicznie pod nr telefonu 576476666
  1. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe, które Fashion Room przetwarza na zasadach wskazanych w polityce prywatności.
  2. Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies, szczegółowe informacje  o wykorzystywaniu plików cookies zawarte są w zakładce Informacja o cookies
  3. Wszelkie prawa majątkowe, autorskie oraz prawa własności intelektualnej należą do firmy Fashion Room Katarzyna Makieła
  1. Zasady dokonywania zakupów i składania zamówień
  1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat
  2. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową  www.fashionroom.com.pl
  3. Klient zamawiając towar na stronie www.fashionroom.com.pl dokonuje jego wyboru określając liczbę sztuk, rozmiar, kolor.
  4. Po wybraniu przez Klienta towaru z wybranym parametrem ( np. rozmiar, kolor ) należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”
  5. Wybrany produkt zostaje dodany do koszyka, który jest widoczny w prawym górnym rogu strony.
  6. Po wybraniu wszystkich interesujących Klienta produktów może on przejść do koszyka klikając przycisk „Przejdź do koszyka” lub klikając ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu.
  7. Po przejściu do koszyka Klient dokonuje wyboru formy wysyłki oraz formy płatności, uzupełnia kod rabatowy jeśli takim dysponuje i klika przycisk „ Do kasy”
  8. W kolejnym kroku Klient ma możliwość dokonania zakupu bez rejestracji lub po dokonaniu rejestracji/logowania.
  9. W rubryce dane do wysyłki Klient zobowiązany jest do podania wszystkich danych niezbędnych do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówienia, jednocześnie może założyć konto na Sklepie internetowym zaznaczając opcje „ Chcę założyć konto w sklepie”
  10. W przypadku założenia konta w sklepie internetowym Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.
  11. W kolejnym kroku Klient dokonuje potwierdzenia zamówienia sprawdza adres do wysyłki, wybiera rodzaj dokumentu sprzedaży, ma możliwość dodania uwag do zamówienia.
  12. Całkowity koszt Zamówienia (Kwota za zakupiony towar wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w Koszyku przed kliknięciem przycisku „Zamawiam i płacę” przez Klienta
  13. Klient potwierdza złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”
  14. W przypadku wybrania przez Klienta płatność online, po dokonaniu płatności Klient jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.
  15. W przypadku nieuiszczenia zapłaty za dokonany zakup, zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, a umowa nie dochodzi do skutku i zamówienie nie zostanie zrealizowane.
  16. Na każdym etapie składania zamówienia do momentu dokonania płatności Klient może modyfikować lub anulować zamówienia. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca uznaje się za anulowane i nie zostanie ono zrealizowane.
  17. Klientowi w przypadku wyboru formy płatności „Przelew bankowy – przedpłata” przysługują 3 dni robocze na dokonanie wpłaty, po upływie tego czasu jego zamówienie może nie zostać zrealizowane .
  18. Niezwłocznie po dokonaniu zamówienia, na adres e-mail podany przez Klienta, przesłany zostanie e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  19. Fashion Room może kontaktować się z Klientem poprzez podany e-mail informując o przebiegu realizacji zamówienia.
  20. Oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia do realizacji stanowi jednocześnie potwierdzenie zawarcia Umowy Kupna –Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  21. Oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia do realizacji stanowi jednocześnie potwierdzenie zawarcia Umowy Kupna - Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  22. W przypadku braku zamówionego Towaru w Sklepie internetowym lub braku możliwości realizacji zamówienia z innych przyczyn, Sprzedawca poinformuje Klienta poprzez e-mail o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na e-mail podany przez Klienta podczas składania zamówienia. W  takim przypadku Klient może odstąpić od Umowy Kupna- Sprzedaży. Firma Fashion Room może odmówić zawarcia umowy kupna – sprzedaży w celu ochrony swoich dóbr.
  1. Ceny towarów podane na stronie sklepu
  1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z zawarciem Umowy Kupna - Sprzedaży.
  2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
  3. Cena towaru podana na stronie sklepu w momencie składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Fashion Room. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, bez względu na wprowadzone na stronie zmiany przez Fashion Room lub po rozpoczęcia kampanii promocyjnych lub wyprzedażowych.
  4.  Fashion Room zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się na stronie sklepu internetowego przeprowadzania, modyfikowania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego
  1. Dostawa i czas realizacji zamówienia
  1. Dostawy towaru realizowane są na terenie Polski oraz do wybranych krajów za granicą.
  2. W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online, zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu całej należności za zamówiony towar.
  3. Czas realizacji potwierdzonego zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych.
  4. Czas realizacji zamówienia to okres od momentu skutecznego złożenia zamówienia przez Klienta do momentu wysłania przez Sprzedawcę paczki z zamówieniem.
  5. Informacje o szacowanym czasie realizacji zamówienia podanym na stronie sklepu są orientacyjne i nie stanowią podstawy do roszczeń Klienta  względem Sklepu.
  6. Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez Fashion Room firma kurierska, Klient nie ma możliwości wyboru firmy kurierskiej jaką zamówienie zostanie wysłane.
  7. Zamówiony towar jest dostarczany Klientowi na adres i formą wysyłki wskazaną przez Kupującego podczas składania zamówienia.
  8. W dniu wysłania zamówienia przez sklep internetowy Klient otrzyma e-mail informujący o wysłaniu zamówienia.
  9. Klient ma obowiązek sprawdzenia doręczonego Towaru przy kurierze. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki ma prawo żądać od pracownika firmy kurierskiej spisania protokołu doręczenia zawierającego opis uszkodzeń.
  10. Podanie przez Klienta błędnych danych do wysyłki może skutkować  niedostarczeniem zamówienia i zwrotem towaru do sklepu internetowego.
  11. W przypadku nieudanego doręczenia przesyłki z zamówieniem i zwrotu przesyłki do siedziby sklepu internetowego koszty przesyłek w obie strony obciążają Kupującego i zostaną potrącone ze środków wpłaconych przez Kupującego za złożone zamówienie.
  12. Klient dokonując przekierowania adresu doręczenia dobrowolnie zgadza się na poniesienie kosztów z tym związanych według cennika firmy kurierskiej obsługującej dane zamówienie.
  1.  Formy płatności za zamówienie
  1. Klient ma możliwość opłacenia zamówienia poprzez:
  1. Przelew tradycyjny
  2. Bramka płatnicza
  3. Płatnośc za pobraniem
  1. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „Przelew tradycyjny „ Klient otrzyma w potwierdzeniu zamówienia na e-mail nr konta na który należy dokonać wpłaty w terminie 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. E-mail z nr konta wysłany jest tylko i wyłącznie z e-mail kontakt@fashionroom.com.pl. Firma Fashion Room nie ponosi odpowiedzialności za błędne wpisanie przez Kupującego nr konta bankowego  na które dokonuje zapłaty za złożone zamówienie
  2. Po dokonaniu wyboru formy płatności „Bramka płatnicza” Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę wybranego przez siebie operatora płatności ( Banku ). Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a wybranym operatorem płatności.
  3. Płatność za pobraniem jest możliwa wyłącznie przy wyborze formy dostawy Kurier Polska ( pobranie ).                              VI. Umowa kupna- sprzedaży
  4. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.fashionroom.com.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, co oznacza między innymi, że Fashion Room może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w szczególności w celu ochrony swoich dóbr.
  5. Umowa jest zawierana w języku polskim i nie ma możliwości jej przetłumaczenia.
  1. Odstąpienie od umowy
  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgłaszając zwrot zamówienia.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży wygasa po upływanie 14 dni od dnia otrzymania przez Kupującego przesyłki z zamówieniem lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towaru.
  3. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Klient składa jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez e-mail wysłany na adres kontakt@fashionroom.com.pl
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia o odstąpieniu Klienta od umowy Kupna – Sprzedaży, Sprzedawca prześle e-mail z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia.
  5. Umowę Kupna -sprzedaży, od której Klient dokonał odstąpienia uważa się za niezawartą.
  6. Klient ma obowiązek dokonać zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia przez niego od umowy kupna-sprzedaży.
  7. Adres do zwrotu towaru: Moto-Kolor, ul. Apteczna 8, 42-400 Zawiercie
  8. Fashion Room nie odbiera przesyłek pobraniowych, paczkomatowych lub nadanych do punktów odbioru.
  9. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy kupna-sprzedaży koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący i są one bezzwrotne.
  10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W związku z powyższym Sprzedawca może zastosować prawo do oszacowania kosztu obniżenia wartości zwracanego przedmiotu i pomniejszyć zwracane środki pieniężne o w/w koszt obniżenia wartości zwracanego przedmiotu.
  11. Na Kliencie ciąży obowiązek zabezpieczenia przesyłki zwrotnej w taki sposób, by zwracany towar nie uległ uszkodzeniu, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru wynikającego z niewłaściwego zabezpieczenia towaru do wysyłki, Sprzedawca ma prawo zastosować postanowienia punktu 10 dział VII niniejszego regulaminu.
  12. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Fashion Room zwraca Klientowi otrzymane płatności, w tym najniższy dostępny koszt dostarczenia towaru do Klienta nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Fashion Room o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt 14 poniżej VII niniejszego regulaminu.
  13. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu Klientowi kosztów najtańszego sposobu dostawy oferowanego przez Sprzedawcę. Jeżeli Klient wybrał inny sposób dostawy niż najtańszy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów.
  14. Fashion Room może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanej rzeczy.
  15. Zwrot środków pieniężnych zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w transakcji zakupu, chyba że Klient wyraźnie wskaże podczas zgłaszania zwrotu drogą mailową o innej formie zwrotu środków pieniężnych.
  16. W przypadku zamówienia opłaconego za pobraniem, Klient zobowiązany jest do wskazania konta bankowego na który mają być przelane środki pieniężne za zwracany towar w chwili zgłaszania odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży drogą mailową.
  17. Prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży nie przysługuje Klientom którzy:
    1. Dokonali zakupu towaru, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    2. Dokonali zakupu towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Klienta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. dokonali zakupu towaru, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
 
  1. Anulowanie zamówienia
  1. Klient ma prawo anulować zamówienie w terminie 15 minut od momentu poprawnego złożenia zamówienia w sklepie internetowym.
  2. Anulacji zamówienia Klient dokonuje drogą mailową na adres: kontakt@fashionroom.com.pl
  1. Reklamacje i rękojmia
  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, w stanie nadającym się użytku zgodnego z ich przeznaczeniem. Fashion Room odpowiada za zgodność towaru z umową.
  2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Fashion Room może być reklamowana, w przypadku gdy Klient stwierdzi, że jest ona niezgodna z umową, jeżeli niezgodność ta ujawni się w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi.
  3. Jeśli reklamacje zostanie rozpatrzona pozytywnie, towar w pierwszej kolejności zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad. W przypadku, gdy zarówno naprawa, jak i wymiana towaru okażą się niemożliwe lub nieopłacalne, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny reklamowanego towaru lub odstąpieniu od umowy.
  4. Zgłoszenia reklamacji Klient może dokonać poprzez „Zgłoszenie reklamacyjne znajdujące się w szczegółach zamówienia w Panelu klienta lub na adres e-mail: kontakt@fashionroom.com.pl
  5. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę Klient zobowiązany jest dostarczyć Sprzedawcy na swój koszt reklamowany Towar wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji który powinien zawierać: opis wady lub powstałego problemu, datę wystąpienia; dane Klienta: imię , nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail, nr konta bankowego w przypadku uznania reklamacji i konieczności zwrotu środków pieniężnych.
  6. Podstawą do zgłoszenia reklamacji nie mogą być:
  1. mechaniczne uszkodzenia Towaru, powstałe z przyczyn leżących po stronie Klienta (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, zgniecenie, oderwanie lub jakiekolwiek uszkodzenie ozdób, zamka, gumy itp.) oraz uszkodzenia Towaru powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
  2. uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania Towaru niezgodnie z przeznaczeniem.
  1. Fashion Room rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia, poprzez wiadomość e-mail.
  2. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Fashion Room skonatktuje się z Klientem poprzez e-mail i przedstawi propozycje rozwiązania sprawy jednocześnie zwróci środki pieniężne poniesione przez Kupującego na poczet wysłania reklamowanego towaru.
  3. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji przez Fashion Room, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu z prośba o wskazanie adresu do odesłania do Klienta reklamowanego przedmiotu.
  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.
  5. W przypadku, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.
  6. Podstawą do zgłoszenia wady fizycznej nie mogą być:
  1. mechaniczne uszkodzenia Towaru, powstałe z przyczyn leżących po stronie Klienta (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, zgniecenie, oderwanie lub jakiekolwiek uszkodzenie ozdób, zamka, gumy itp.) oraz uszkodzenia Towaru powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
  2. uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania Towaru niezgodnie z przeznaczeniem.
  1. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
  1.  Wystawienie faktury
  1. W przypadku chęci otrzymania faktury Klient podaje niezbędne dane do faktury wraz z nr NIP w momencie składania zamówienia.
  2. Fashion Room nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub niepełnych danych do faktury przez Klienta.
  3. W przypadku faktur korygujących, niniejszy Regulamin stanowi dokumentację uzgadniającą warunki korekty w rozumieniu przepisu art. 29a ust. 13 ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i akceptację ze strony klienta, iż momentem zmniejszenia kwoty VAT naliczonego w rozliczeniu za dany okres jest moment wystawienia faktury korygującej przez Fashion Room.
  1. Przetwarzanie danych osobowych
  1. W celu utrzymania konta Użytkownika oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży a także wykonywania obowiązków sprzedawcy wynikających z faktu zawierania umów sprzedaży na odległość Fashion Room przetwarza dane osobowe Klienta, które Klient podaje dobrowolnie. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności
  1. Postanowienia końcowe
  1. Niniejszy regulamin został sporządzony na podstawie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
  2. Informacje o Towarach zamieszczone na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  3. Promocje w Sklepie nie łączą się. W przypadku połączenia kilku promocji w wyniku błędu systemu informatycznego Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
  4. Punkty z Programu Partnerskiego wymienione na rabat podczas dokonywania zamówienia nie łączą się z pozostałymi promocjami w sklepie.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.2017.683).
  6. W przypadku powstania sporu  w związku z zawarciem umowy kupna-sprzedaży strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.


 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ